čtvrtek 31. května 2007

Typografie na YouTube

Před nedávnem jsem potřeboval inspiraci z oblasti typografie. Jsem v této problematice začátečníkem a chtěl jsem si pro představu udělat obrázek o možnostech, které typografie skýtá a následně se pustit do vlastní (školní) práce.
Vypravil jsem se tedy do světa internetu a pátral po typografické inspiraci. Netrvalo dlouho a dostal jsem se na oblíbený server YouTube. Zde mě zaujalo hned několik videí a nebylo to vždy jen kvůli typografii. Pravděpodobně jsem se právě stal jedním z mnoha YouTube-parazitů, ale to mě absolutně netrápí.






A o čem vlastně typografie je? Odpověd by mohlo přinést následující video.


Doufám, že jsem Vás příliš nenudil a pokud jste narazili na jiné zajímavé kousky, ať už kdekoli, nebojte se pochlubit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

pekne